ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولین دوره کلینیک تخصصی شنا در اردبیل


یعقوب کشاورز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته فنی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان دوره تخصصی کارگروه نوجوانان شنا در سال 95 را به میزبانی هیات شنای استان اردبیل برگزار می‌کند.
او با بیان اینکه این دوره از 30 اردیبهشت تا دوم خرداد در شهر توریستی سرعین آغاز می ‌شود گفت: برگزاری کلینیک تخصصی کارگروه نوجوانان شنای کشور با هدف توسعه اهداف کمی و کیفی شنا در کشور و نیز تحقق برنامه ‌های راهبردی ستاد بازی ‌های آسیاسی 2008 فدراسیون شنا برگزار می شود.
کشاورز اضافه کرد: این دوره با حضور سرمربی تیم ملی شنا، ‌ مدیر کارگروه نوجوانان و مربیان شنای نوجوانان سراسر کشور برگزار می شود که برای یادگیری صحیح مربیان رده ‌های سنی پایه از مفاهیم ورزش شنا موثر خواهد بود.
6130/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر اولین دوره تخصصی وبلاگ