فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شیخ «احمد عامر» قاری برجسته مصری درگذشت


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، «شیخ احمد عامر» قاری برجسته و سرشناس مصری در 89 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی سال 1927 میلادی در عساکر صالحیه مرکز فاقوس شرقی مصر متولد شد. احمد عامر در کودکی قرآن را حفظ کرد به استخدام ارتش درآمد؛ سپس در 1963 به رادیو پیوست.

این قاری برجسته مصری به کشورهای مختلفی (سال 1959 به فلسطین و در 1969 به فرانسه، آمریکا برزیل انگلستان) سفر کرده بود.

احمد عامر تاکنون چندین بار به ایران نیز آمده و بارها درمسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان داور شرکت کرده بود.

 

 

آخرین بار این قاری برجسته مصری سال 1392 شمسی در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران حضور یافت و پس از پایان این رقابت‌ها در محضر مقام معظم رهبری تلاوت کرد و با صدای زیبای خود در سن 86 سالگی حاضران در جلسه را مات و مبهوت تلاوت خود کرد تا جایی که بسیاری با شنیدن صدای استاد عامر اشک ریختند.

خبرگزاری فارس ضایعه از دست دادن شیخ احمد عامر قاری برجسته مصری را به جهان اسلام و جامعه قرآنی کشورمان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4Z2O2R


ویدیو مرتبط :
قرائت سوره کوثر توسط قاری مصری فاروق احمد احمد ضیف