آیفون 6 اس محبوب‌ ترین واژه‌ی جستجو شده از دنیای فناوری در گوگل طی سال ۲۰۱۵ است


آیفون‌های اپل همواره یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند بازار بوده‌اند؛ حال آنکه آیفون ۶ اس عنوان پرکاربردترین واژه‌ی حوزه‌ی فناوری را از نظر میزان جستجو در گوگل کسب کرده است. با زومیت همراه باشید.

غول جستجو ساعاتی پیش گزارش سال ۲۰۱۵ در رابطه با وضعیت جستجو را منتشر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده آیفون ۶ اس را باید پرطرفدارترین واژه‌ای از حوزه‌ی فناوری خواند که در موتور جستجوی گوگل مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله‌ی ۱۰ گوشی‌هوشمند برتر و به بیان بهتر گجت‌های هوشمند پس از آیفون که بیش از سایر گزینه‌ها مورد جستجو قرار گرفته‌اند، باید به گلکسی اس ، اپل واچ، آیپد پرو، جی ۴ ال‌جی، گلکسی نوت ۵، گلکسی جی ۵، وان ام ۹ اچ‌تی‌سی، نکسوس ۶ پی هواوی و سرفیس پرو ۴ مایکروسافت اشاره کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که هیچ یک از واژه‌های مورد نظر راهی به لیست ۱۰ عبارت پرطرفدار نداشته‌اند. از جمله‌ی ۱۰ عبارت پرطرفدار جستجو شده در سرویس گوگل باید به عباراتی نظیر Lamar Odom، Charlie Hebdo و Jurassic World اشاره کرد.

سال گذشته نیز آیفون ۶ عنوان عبارت پرطرفدار برای جستجو در سرویس جستجوی گوگل را به خود اختصاص داده بود که این عنوان در سال جاری به نسل جدید این گوشی هوشمند واگذار شده است.


ویدیو مرتبط :
گوگل دنیای شما را جستجو می کند