سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه اصفهان: داعش همچون اعراب عصر جاهلیت است


به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان افزود: عادات زشت و پلید و رسوم زمان جاهلیت هم اکنون در این فرقه ها دیده می شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: راه رستگاری در ایمان به خدا و تبعیت از قرآن کریم و اهل بیت(س) است.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در قرآن کریم مردم به خوبی ها و نیکی ها سفارش شده اند، همچنین پاکی ها، حلال و کارهای خبیث، حرام شده است.
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری گفت:عزاداری های محرم و صفر هر سال پر رونق تر می شود و حضورجمعیت میلیونی زائران در اربعین حسینی مانوری بزرگ و با ارزش است.
طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: چنین مراسمی با 20 تا 25 میلیون جمعیت از کشورهای مختلف، در تاریخ نظیر نداشته است.
به گفته امام جمعه اصفهان، عزاداری ها باید اشخاص را به سمت و سوی اطاعت از خدا و رسول سوق دهد.
وی همچنین به شهادت آیت الله دستغیب، سومین شهید محراب اشاره کرد و گفت:متاسفانه منافقان بسیاری از علما، بزرگان و مردم را ترور کردند.
وی همچنین به ماه ربیع الاول، هجرت محمد(ص) حضور آن بزرگوار در مدینه و پایه ریزی حکومت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ما نیز باید ادامه دار حکومت پیامبر(ص) باشیم.
پ 6020/ 6022/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دختر کشی اعراب عصر جاهلیت