ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه کاری پرسپولیس در کیش اعلام شد/ شروع تمرینات از روز چهارشنبه هفته آینده در تهران


به گزارش خبرگزاری فارس، پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه تمرین و بازی پرسپولیس در کیش از سوی سرمربی مشخص و اعلام شده است و بر این اساس، در کیش هشت جلسه تمرین و یک بازی دوستانه خواهیم داشت.

کاروان تیم پس از پرواز امشب، بلافاصله راهی هتل خواهند شد تا بازیکنان پس از صرف شام استراحت کرده و آماده شروع تمرینات از روز چهارشنبه شوند. جلسات تمرینی فردا از ساعت 10:30 صبح و 16 خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و یکشنبه نیز دو جلسه تمرین خواهیم داشت. روز شنبه هم در نوبت صبح تمرین می‌کنیم و برای نوبت بعدازظهر در تدارک یک بازی دوستانه هستیم و فقط روز جمعه یک جلسه تمرین خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته آینده به عنوان روز بازگشت مشخص شده و قرار است با پرواز ساعت 12:30 ظهر به تهران برگردیم. برانکو ایوانکوویچ سه‌شنبه آینده را به بازیکنان استراحت داده و تمرینات تهران از چهارشنبه آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KC2PW3


ویدیو مرتبط :
اوباما چهارشنبه را روز شرم واشنگتن اعلام کرد