ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخراج یک خبرنگار از سالن والیبال به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از اینکه مسئولان حراست اداره کل تربیت بدنی خراسان رضوی با یکی از عکاسان خبری در زمان دیدار تیم‌های فوتسال فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی برخورد فیزیکی کرده بود که این مسئله منجر به صدور بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز از خبرنگاران خراسانی خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان شده بود در اقدامی عجیب امروز یکی از خبرنگاران را از سالن والیبال و در زمان انجام بازی تیم‌های ثامن‌الائمه و سایپا بیرون کردند!

مسئول حراست اداره ورزش و جوانان استان خراسان در این خصوص به خبرنگار مذکور اعلام کرد که به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی این خبرنگار به دلایل نامعلوم از سالن بیرون شده است.

پس از این اقدام خبرنگاران و عکاسان حاضر در سالن به نشانه اعتراض جایگاه خبرنگاران را ترک کرده و روی سکوهای سالن و در کنار تماشاگران مشغول تماشای این دیدار هستند.

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/98J5JB


ویدیو مرتبط :
نشست هیئت رئیسه دانشگاه و مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی