سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاكید آیت الله مدرسی برحضور روحانیون و دانشگاهیان در كنار نمایندگان عراقی


به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری سومریه، آیت الله مدرسی در جلسه درس خود در كربلا گفت كه عراق به یك طرح بر اساس حوزه، دانشگاه، عشایر و سیاستمداران نیاز دارد.
وی افزود: تشكل های سیاسی و مذهبی در عراق امروز در چارچوب یك نظام دموكراتیك فعالیت می كنند و به چند جانبه گرایی اعتقاد دارند و این از نظر جوهری با اسلام سیاسی كه امثال داعش و بوكوحرام به آن اعتقاد دارند، فرق دارد.
این مرجع تقلید عراقی، تاكید كرد: نقش علما و مراجع دینی نقشی پدرانه است و شامل همه گروه ها می شود و آنان را از پراكندگی، تفرقه و جدایی حفظ می كند.
وی با اشاره به نیاز جامعه سیاسی عراق بر تشكیل پارلمان مردمی كه شامل سیاستمداران و روحانیون و همچنین تحصیلكردهای دانشگاهی و عشایر عراق باشد تاكید كرد.
آیت الله محمد تقی مدرسی دو روز پیش خواهان تشكیل پارلمانی هم ردیف مجلس كنونی عراق شد و با توصیف مردمی بودن گفته بود كه این مجلس باید شامل شخصیت های حوزوی دینی و دانشگاهی و عشایر و سیاستمداران باشد تا مشكلات عراق بر اساس شورا حل و فصل شود.
خاورم**1408**1275

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار نمایندگان آیت الله شیرازى از آیت الله فیاض