فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام برگزیدگان نهمین سوگواره هنرهای عاشورایی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکشنبه هفدهم آبان، اختتامیه نهمین سوگواره هنر عاشورایی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد. در این برنامه با حضور هنرمندان جوان و پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی و داوران این همایش و مسئولان هنری، از برگزیدگان شرکت کننده در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

فراخوان این سوگواره در بخش‌های پوستر و پرچم با دو موضوع حماسه عاشورا و حسین تنها نمی‌ماند و در بخش تصویرسازی با موضوعات حربن یزید ریاحی و قیس بن مسهر صیداوی منتشر شد که در مجموع تعداد 1110 اثر به دبیرخانه سوگواره رسید و از این میان تعداد 57 اثر در بخش تصویرسازی،37 اثر در بخش پوستر و 17 اثر در پرچم توسط هیئت داوران انتخاب شد.

به این ترتیب، از بین آثار ارسال شده و منتخب، هیات داوران اسامی برگزیدگان در هر بخش را به این شرح اعلام کرد: در بخش پوستر با موضوع حسین تنها نمی‌ماند، تیلا اصغرزاده منصوری از آذربایجان شرقی نفر سوم، نرجس محمدلو از قم نفر دوم، هادی مهاجری از استان البرز نفر اول.

در بخش پوستر با موضوع حماسه عاشورا، مجید بهرامی از اصفهان نفر سوم، سید محمد جاماسبی از کرمانشاه نفر دوم، سمیه خزایی‌مسک از خراسان جنوبی نفر اول.

در بخش تصویرسازی با موضوع حربن یزید ریاحی، نوشین صفاخو از استان البرز نفر سوم، سمانه مطلبی سلوط از تهران نفر دوم، سیدحسن موسوی از تهران نفر اول.

در بخش تصویرسازی با موضوع قیس بن مسهر صیداوی، آسیه گونه‌زاده از تهران نفر سوم، فاطمه قاسمی از تهران نفر دوم، فاطمه خسرویان از اصفهان نفر اول.

در بخش پرچم سجاد همتی از لرستان و حامد سهرابی از تهران به صورت مشترک عنوان سوم، صدیقه کاشانی از استان مرکزی و میثم نامدار از تهران عنوان دوم را کسب کردند و هیات داوران اثری را شایسته کسب عنوان اول ندانست.

پس از اهدای جوایز به نفرات برگزیده، آیین افتتاحیه نهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار و نمایشگاه آثار برگزیده در گالری ابوالفضل عالی و گالری خانه عکاسان ایران افتتاح شد که تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزیدگان سومین سوگواره عکس عاشورایی درطبس