ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شعبانی بهار:برترین های ورزش همگانی در همایش ملی ورزش تجلیل می شوند


غلامرضا شعبانی بهار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این همایش طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و به میزبانی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود و قرار است از این پس هر ساله برگزار شود.
وی افزود: ورزش و سلامت، ورزش و رسانه، ورزش و بانوان، ورزش و اقتصاد، ورزش و سلامتی روحی و روانی، ورزش و سالمندان، ورزش کودکان، ورزش شهرداری، ورزش دستگاه های اجرایی، ورزش و دولت و ورزش از محورهای یازده گانه این همایش است.
معاون وزیر گفت: تاکنون 100 ایده برای ورزش همگانی و بیش از 700 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که حدود 400 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته شده است. در حاشیه این همایش هم 300عکس در بخش ورزش همگانی به نمایش گذاشته می شود.
شعبانی بهار افزود: چهار کارگاه آمورزشی با عنوان نسخه نویسی در ورزش ، از ایده تا عمل در ورزش همگانی ، تفکر خلاق در ورزش همگانی و پژوهش در ورزش همگانی طی این دو روز برگزار می شود.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین از 13چهره شاخص و خادمان ورزشی که در بخش همگانی کردن ورزش تلاش کردند، تجلیل می شود و به برندگان مسابقات در این همایش هم 10 دستگاه دوچرخه اهدا خواهد شد.
معاون توسعه ورزش همگانی گفت: پس از اختتامیه این همایش، مراسم پیاده روی با حضور وزیر ورزش در محوطه دانشگاه تربیت بدنی برگزار می شود.
ورزشی**9250

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم تجلیل از برترین های ورزش شطرنج استان تهران