سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از پلاک دیجیتال خودروی اپل تا بزرگ‌ترین سازنده پهپاد تجاری جهان در چین


از پلاک دیجیتال خودروی اپل تا بزرگ‌ترین سازنده پهپاد تجاری جهان در چین

با هم مروری بر مهمترین تیتر اخبار دنیای فناوری اطلاعات جهان مورخه شنبه 16 آبان 1394 می کنیم...

خبرآنلاین/ با هم مروری بر مهمترین تیتر اخبار دنیای فناوری اطلاعات جهان مورخه شنبه 16 آبان 1394 می کنیم:

شماره 1 - تنها 156959 مشتری سرویس تاک تاک/ TalkTalk موردحمله هکرها قرارگرفته‌اند. پیش‌تر گفته‌شده بود بیش از 1.2 میلیون مشتری تاک تاک هک شده‌اند. تاک تاک سرویس تلفن و اینترنت را میان مشتریان خود در انگلیس توزیع می‌کند.

شماره 2 - بسیاری از کارشناسان معتقدند گوشی جدید بلک‌بری پریو با کیبورد «جمع‌شو» آن، قمار بزرگی در دنیای سازندگان محسوب می‌شود و ممکن است کاربران را دل‌زده کند.

شماره 3 - استارتاپ لندنی - Network Locum - راه سرقت کارمندان ارشد از کمپانی‌های بزرگ مانند بلومبرگ و استخدام آن‌ها در مکان‌های درخواست شده را از روی لینکداین برملا کرد.

شماره 4 - حکومت انگلیس رسماً وارد عمل شده تا با برنامه جامعی عملیات جمع‌آوری دیتای شهروندان شامل مکالمات تلفنی و اینترنتی را رسمیت بخشد!

شماره 5 - فروشگاه بی‌بی‌سی اجازه می‌دهد تا به‌صورت دیجیتال برنامه‌های آرشیوی این شبکه را بخرید.

شماره 6 - DJI بزرگ‌ترین سازنده پهپاد تجاری در شن زن چین، مرکز تحقیقات خود را در پالو آلتوی کالیفرنیا راه‌اندازی می‌کند.

شماره 7 - اپل مهندس نرم‌افزاری بنام Rónán Ó Braonáina را به استخدام خود درآورد. این فرد قرار است اولین پلاک‌های دیجیتال برای خودروی‌های اپل را بسازد.

شماره 8 - اپل روی آیفون مد جدیدی بنام «Panic Mode» طراحی می‌کند تا در مواقعی که گوشی دزدیده می‌شود فعال‌شده و دزد را لو دهد.

شماره 9 - تویوتا 1 میلیارد دلار روی هوش مصنوعی و صنایع روباتیک سرمایه‌گذاری می‌کند.

شماره 10 - دمیس هاسابیس مدیر اجرایی کمپانی 400 میلیون دلار گوگل بنام AI، از جلسه سال آینده با رهبران آی تی در نیویورک درباره مسائل اخلاقی دست‌به‌گریبانشان خبر داد.


ویدیو مرتبط :
بزرگ ترین خودروی آفرود جهان