سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خسارات باغداران مشگین شهری پرداخت می شود


ابراهیم امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اختلاف پیش آمده مبنی بر نحوه ارزیابی و پرداخت غرامت به باغداران خسارت دیده منطقه پیگیری های مکرری انجام و منتج به نتیجه شد.
او گفت: بر اساس پیگیری ها آن دسته از باغدارانی که تاکنون موفق به مراجعه به صندوق برای ثبت شکایت نشده اند و یا باغدارانی که نسبت به نحوه ارزیابی نسبت به میزان خسارت وارده اعتراض دارند می توانند تا 15 دی به صندوق بیمه محصولات کشاورزی مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از باغداران خسارت دیده تاکنون موفق به دریافت غرامت نشده اند افزود: به زودی خسارت وارده ناشی از حوادث و بلایای طبیعی باغداران نیز پرداخت خواهد شد.
او همچنین با اشاره به بیمه باغات نیز گفت: با توجه به پرداخت نشدن غرامت سال گذشته باغداران قرار شده صندوق بیمه در سال جاری بدون دریافت هر گونه وجهی نسبت به بیمه باغات اقدام کرده و حق بیمه مربوطه را در زمان پرداخت غرامت سال قبل تهاتر کند.
شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
بیش از 75 درصد از باغات زیرپوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر واقع شده است.
7117/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ کمک به عمران و توسعه شهری(پرداخت عوارض شهری)