سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ طرح مفهومی اکشن سنتر شیشه ای برای ویندوز ۱۰ موبایل


تماشا کنید/ طرح مفهومی اکشن سنتر شیشه ای برای ویندوز ۱۰ موبایلوین فون/ اگر چه که سیستم عامل ویندوز فون همواره با توجه به میل و سلیقه ی کاربران پیش نرفته است، اما این موضوع سبب نشده که خلاقیت کاربران و ایده هایی که آن ها برای آینده این سیستم عامل دارند، متوقف شود.

تا به امروز ایده ها و طرح های مفهومی مختلفی برای سیستم عامل ویندوز فون و در ادامه آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل ساخته شده است که همگی محصول خلاقیت کاربران علاقه مند به سیستم عامل ویندوز فون است. حال یکی از کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل یک ویدیو از طرح مفهومی خود که مربوط به اکشن سنتر شیشه ای برای ویندوز ۱۰ موبایل است را تهیه کرده و آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنیم.

لینک تماشای ویدئو

در ابتدای ویدیو شاهد نسخه عادی اکشن سنتر ویندوز ۱۰ موبایل هستیم که هم اکنون در این سیستم عامل وجود دارد، سپس و در ادامه ویدیو اکشن سنتر شیشه ای را مشاهده می کنیم که کاربر توانایی تنظیم میزان شفافیت این اکشن سنتر شیشه ای را نیز دارا می باشد. با توجه به این ویدیو به نظر می رسد که اکشن سنتر شیشه ای ایده ای جالبی برای ویندوز ۱۰ موبایل به شمار می رود و می توان زیبایی خاصی به این بخش از ویندوز ۱۰ موبایل ببخشد.

نظر شما در رابطه با اکشن سنتر شیشه ای برای ویندوز ۱۰ موبایل چیست؟


منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
طرح مفهومی جدید از ویندوز ۱۰ موبایل همراه با تقسیم صفحه