فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اصفهان دارای رتبه سوم سواد در کشور است


به گزارش ایرنا، محمد حسن قائدی ها شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان سوادآموزی نرخ جذب سوادآموزان را در سال 91-92 حدود هشت درصد از سهمیه جذب عنوان کرد و افزود: این آمار در سال 94-95 به حدود 80 درصد از سهمیه جذب رسیده است .
وی یادآوی کرد: براساس این آمار جذب نهضت سوادآموزی درچهار4 سال گذشته 10 برابر شده است.
امید قائدی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: تمرکز روی اولیای نوجوانان در مدارس با کمک مدیران، کودکان و نوجوانان کار بین 10 تا 12 ساله و نیز خواندن در خانواده و در مراکز یادگیری از طرح های برنامه ریزی شده است که در این معاونت دنبال می شود.
وی افزود: بیش از 5 میلیون نفر مستقیم و غیرمستقیم با پدیده اعتیاد درگیر هستند، زمانی که ریشه یابی کنیم غالباً این افراد و خانواده هایشان از سواد بالایی برخوردار نیستند.
این مراسم در خانه معلم شماره سه اصفهان برگزار و از پیشکسوتان و بازنشستگان نهضت سوادآموزی استان تقدیر شد.
پ/6994 / 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازی های رایانه ای ایرانی دارای رتبه اول در خاورمیانه