فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ابراز خرسندی ایوبی از سالن‌های پرتماشاگر جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با حضور در شامگاه شنبه 23 آبان، از بخش‌های مختلف سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران و سالن‌های نمایش دهنده آثار در این رویداد سینمایی در پردیس سینمایی چارسو، بازدید کرد.

همراه با رییس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و سید صادق موسوی مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

ایوبی همچنین از نزدیک با فیلمسازان جوان و علاقه مندان به فیلم کوتاه گفت‌و‌گو کرد.

رییس سازمان سینمایی در ادامه در گفت‌و‌گو با اهالی رسانه یادآور شد: با حضور در سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه خستگی را فراموش کردم و هیچ سالنی را ندیدم که خالی از مخاطب باشد و استقبال از آثار سینمایی کوتاه در این رویداد بسیار قابل توجه است. استقبال از سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه نشان از حال خوب سینما دارد و من از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و همکارانش به دلیل برگزاری این رویداد تقدیر می‌کنم.

ایوبی درباره نمایش عمومی فیلم‌های کوتاه تاکید کرد: با راه اندازی گروه هنر و تجربه شاهد نمایش فیلم‌های مستند و استقبال مخاطبان از این آثار بودیم. محمل اصلی فیلم کوتاه تلویزیون است و امیدوارم فضای مناسبی برای نمایش این نوع آثار فراهم شود و قطعا یکی از دغدغه‌های من فیلم کوتاه است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان توضیح داد: حمایت از فیلمسازان آن هم از دوران نوجوانی مورد توجه ما است.

رییس سازمان سینمایی درباره راه اندازی مدرسه ملی سینما نیز گفت که برنامه‌های آموزشی این مدرسه با حضور بزرگان سینما نهایی شده و به زودی شاهد راه اندازی مدرسه سینما خواهیم بود.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه جنگ یا صلح(حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران)