فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پخش ماجرای زندگی و فعالیت های علمی شهید مجید شهریاری در «میراث مجید»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ترور دانشمندان هسته ای کشورمان توسط عوامل سرویس های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی، یکی از جنایت آمیزترین نقشه های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی بود، نقشه ای که در چند مورد به سرانجام رسید و دانشمندان کشورمان در راه اعتلای ایران اسلامی در خون خود غلطیدند.

مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته ‌ای ایران اسلامی بود که هشتم آذرماه 1389 توسط سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی و طی عملیاتی تروریستی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«میراث مجید» روایتی است از زندگی شهید شهریاری است که از مهمترین دانشمندان هسته ای کشور و نفر اصلی غنی سازی 20 درصدی به شمار می رفت.

این دانشمند هسته ای کشورمان در زندگی شخصی و علمی خود دارای منش خاصی بود، «میراث مجید» به دنبال واکاوی اندیشه ها و اهداف این شهید، از زبان خانواده، همکاران و دانشجویان او بیان می شود، این مستند ترکیبی از تصاویر آرشیوی و مصاحبه است.

مخاطبان شبکه افق می توانند این مستند را یکشنبه 15 فروردین ساعت 20.30 مشاهده کنند ضمن اینکه تکرار آن هم برای پخش در ساعت 12 روز دوشنبه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند (میراث مجید) زندگی شهید شهریاری