ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کنایه راموس به بارسلونایی‌ها: هیچ چیز همیشگی نیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم انتخاب بهترین‌های فصل 15-2014 لالیگای اسپانیا که شب گذشته (دوشنبه) برای نخستین بار در ایالت کاتالونیای اسپانیا و در شهر بارسلونا برگزار شد، سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع متعصب رئال‌مادرید به عنوان مدافع برتر فصل گذشته انتخاب شد. او در حاشیه این مراسم به بارسلونایی‌ها که در حال حاضر پیشتاز لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا هستند، هشدار جالبی داد.

راموس در گفت‌و‌گو با برنامه برنامه تلویزیونی «تله‌دپورته» گفت: پس از یک نتیجه ضعیف در ال‌کلاسیکو هفته دشواری داشتیم. کنار آمدن با چنین شکستی واقعاً دشوار بود. حالا زمان آن است که این ناکامی را کاملاً به دست فراموشی بسپاریم و از این پس نباید در مسابقات لالیگا امتیازی از دست بدهیم. به هر حال بارسلونا باید تا جایی که می‌تواند از این موفقیتش لذت ببرد، چون هیچ چیز همیشگی نیست.

وی با اشاره به پیروزی 2 بر صفر شنبه شب کهکشانی‌ها مقابل ایبار در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا آن هم پس از دو شکست مقابل سویا و بارسلونا صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: با پیروزی مقابل ایبار ما نخستین گام‌ خود را برای بازگشت به مسیر درست برداشتیم.

شاگردان رافائل بنیتس در حال حاضر با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و با اتلتیکومادرید دوم جدولی دو امتیاز و با بارسلونای صدرنشین 6 امتیاز اختلاف دارند.

در هفته دوازدهم لالیگا بود که رئال‌مادرید در سانتیاگوبرنابئو و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل با نتیجه سنگین 4 بر صفر مغلوب حریف دیرینه خود شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مادر سرجیو راموس : راموس در رئال مادرید میماند .