سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeet


آی تی آموزی/ اشتراک گذاری صفحه نمایش اندروید با نرم افزار ScreenMeetکلیک/ اگر از کابل موبایل برای اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی اندروید خود خسته شده اید و به دنبال راه حل راحت تر و سریع تری برای اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی اندروید خود هستید، ScreenMeet بهترین راه حل می باشد.

 آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که صفحه نمایش گوشی خود را با یک کامپیوتر به اشتراک بگذارید اما راهی به جز استفاده از کابل برای این کار پیدا نکردید؟

با این آموزش ساده به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید صفحه گوشی هوشمند خود را به سرعت و به راحتی با کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

هدف از این راه حل چیست؟

شاید شما بخواهید تصویری را به نمایش بگذارید و یا به همکار خود نشان دهید اما کابل رابط را فراموش کرده اید و یا حوصله بلند شدن از جای تان را ندارید اصلا نترسید، ScreenMeet حاضر و آماده است.

این نرم افزار به شما اجازه به اشتراک گذاری مطالب موجود در صفحه گوشی اندرویدی خود را با هر کسی که به مرور گر شما دسترسی دارد، می دهد. حتی می شود هم زمان به ۵ دستگاه مختلف متصل شد. این نرم افزار پولی است، اما می توانید به مدت ۳۰ روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر مایل هستید که صفحه گوشی خود را با تعداد افراد بیشتری مثلا بیش از ۵۰ نفر به اشتراک بگذارید، ScreenMeet چند بسته نرم افزاری به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید URL خود را شخصی سازی کنید و از رمز عبور خود برای جفت شدن دستگاه اندرویدی خود با سایر دستگاه ها استفاده کنید.

نحوه کار ابن نرم افزار چگونه است؟

کار کردن با ScreenMeet بسیار راحت است. ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید. سپس یک حساب کاربری به اسم، ایمیل و کلمه عبور خود بسازید و یا از حساب گوگل خود استفاده کنید.

هنگامی که ثبت نام شما تمام شد، صفحه ای با لینک زیر ظاهر خواهد شد”screenmeet.com/(اسم شما)”

شما می توانید این لینک را به مرور گر خود ببرید یا با همکار خود به اشتراک بگذارید. شما قادر خواهید بود که در مرور گر خود صفحه های قابل نمایش را مشاهده کنید و همچنین می توانید شمارشگر خود را بررسی کنید و ببینید چه کسانی در لینک شما هستند و صفحه شما را می بینند.

همچنین شما قادر خواهید بود که نرم افزار پخش کننده را مشخص کنید، مثلا از Waze Map و Google Drive استفاده کنید. اگر خواستید از صفحه ای بگذرید و کسی آن را نبیند، می توانید اشتراک گذاری را متوقف کنید. در آخر این که کلمه عبوری را برای ایمن نگه داشتن لینک خود انتخاب کنید و یا اشخاصی که قصد دیدن صفحه شما را دارند، موظف شان کنید که ثبت نام کنند تا بفهمید چه کسانی صفحه شما را می بینند.

نقطه قوت ScreenMeet این است که هیچ نیازی به دانلود نرم افزار های بیش تری نیست. فقط وارد لینک شوید تا پس از چند ثانیه هر چیزی را که خواستید به اشتراک بگذارید.

آیا ScreenMeet با تمام نسخه های اندروید سازگاری دارد؟


ScreenMeet با نسخه های اندروید بالاتر از 5.0 و ویندوز 32bit و 64bit و 64bit Mac Osx سازگاری دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: کلیک


ویدیو مرتبط :
بررسی نرم افزار قفل صفحه نمایش اندروید