سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساخت دو پل در جاده قدیم تهران به ساوه محدوده زرندیه تامین اعتبار شد


شهلا میرگلویبات روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تامین اعتبار لازم برای آغاز عملیات عمرانی این دو پل، با هدف تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه سبک و سنگین و حذف نقطه حادثه خیز در این محور انجام شده است.
وی ادامه داد: در رایزنی با وزارت راه و شهرسازی، به زودی کار ساخت این دو پل در محدوه اختر آباد تا مامونیه در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: با صدور مجوز ساخت این پل ها در محور قدیم تهران - ساوه، محدوده شتاب عملیات بهسازی و نوسازی این محور نیز به طول 17 کیاومتر با سرعت عمل بیشتری انجام می شود.
میر گلو بیات گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان زرندیه در شاهراه مرکز به غرب کشور و استقرار موقعیت جغرافیایی منطقه در محور پر تردد جاده قدیم تهران- ساوه، ساخت این پل ها در ایمن سازی مسیر و جلوگیری از تصادفات منجر به فوت نقش به سزایی دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه بیان داشت: با توجه به صدور مجوز اعتباری از سوی وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی این طرح با انتخاب پیمانکار در ماه های آتی آغاز می شود.
نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تکمیل روکش آسفالت محور اختر آباد -خان آباد نیز توضیح داد:بخش های باقی مانده از این محور که به علت کمبود اعتبار و برودت هوا مسکوت مانده نیز به زودی همزمان با آغاز ساخت دو پل منتهی در مسیر آغاز می شود.
شهرستان زرندیه دارای 120 کیلومتر آزاد راه، 150کیلومتر راه اصلی، 80 کیلومتر راه فرعی، 450کیلومتر راه روستایی، 440 کیلومتر راه عشایری دارد که از نظر وسعت دومین شهرستان استان مرکزی محسوب می شود.ک/3
7108/3075/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمشاد زن موتوری 08645226988 جاده تهران ساوه