ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صافی: انتخاب سلیمانی اصلح بود/ حضور ایرانی‌ها در کاراته وان پون مثبت است


احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعزام کاراته‌کاهابه مسابقات کاراته وان فرانسه، اظهار داشت: رقابت‌های کاراته‌ وان یکی از مسابقات معتبر در دنیای این رشته است، حضور هر ایرانی در این رقابت‌ها می‌تواند یک پوئن مثبت برای کاراته کشورمان باشد. تعدادی از نفرات اعزامی به مسابقات کاراته وان فرانسه، عضو تیم دانشگاه آزاد هستند و سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارند.

وی در مورد انتخاب سلیمانی به عنوان سرپرست فنی تیم اعزامی به کاراته وان فرانسه،‌ افزود: من از تصمیم فدراسیون مبنی بر انتخاب سلیمانی به عنوان سرپرست فنی اعزامی به مسابقات کاراته وان فرانسه حمایت می‌کنم. فدراسیون در شرایط سخت اقتصادی این کار را انجام می‌دهد و ما نیز باید برای موفقیت این تیم کمک کنیم.

صافی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دوست داشتم در کنار تیم باشم، اما انتخاب سلیمانی اصلح بود. مربیان دیگر هم شایسته انتخاب بودند اما در شرایط فعلی بودن سلیمانی در کنار تیم می تواند از لحاظ روحی می‌تواند به نفرات کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور کاراته‌کاهای عضو دانشگاه آزاد در ترکیب اعزامی به مسابقات فرانسه ضربه‌ای به تیم شما نمی‌زند، گفت: خوشبختانه بچه‌های ما در هفته اول نشان دادند که از آمادگی بالایی برخوردارند. فکر می‌کنم سازمان لیگ در هفته بعدی با توجه به شرایط اعزام کاراته‌کاها به فرانسه برای ما بازی برگزار نکند، اما اگر ما در آن مقطع مسابقه‌ای هم داشته باشیم به احترام فدراسیون و برای به وجود نیامدن اختلال در روند مسابقات در سوپر لیگ اعلام آمادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/LGM8QP


ویدیو مرتبط :
انتخاب اصلح ترین