علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کنسرت گروه «لیان» در ژاپن/ پیام صلح جانبازان شیمیایی به دنیا


به گزارش خبرگزاری مهر، گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان همزمان با فرا رسیدن سال جدید با قرائت دعاى تحویل سال به خوانندگی آکا صفوی در پارك مركزى توكیو كنسرت خود را برگزار کرد.

مهدى نظرى سرپرست هیأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى در توضیح این برنامه زنده موسیقایی بیان کرد: كنسرت رسمى این گروه در سالن مركزى «كومین آكاساكا» با حضور مهمانان ایرانى و ژاپنى برگزار شد، در این برنامه كه با استقبال مخاطبان روبرو شده بود؛ محسن شریفیان مدیر این گروه پیش از ارتباط تاریخى مردم بوشهر و ژاپن از ارتباط پرستوى دریایى مهاجرى صحبت كرد كه با پیمودن ۸۸ هزار  مایل بین بوشهر و بندر آكاوایاى ژاپن در مسافرت بوده است.

وی افزود : «یامامورا» از فعالان صلح، مادر شهید محمد بابایى نیز در این برنامه دعوت شده بودند که به همین مناسبت محسن شریفیان پیام صلح و دوستى موزه صلح تهران را از طرف جانبازان شیمیایى قرائت كرد. نكته جالب این برنامه معناى نام گروه لیان به معناى سرزمین آفتاب درخشان  و مترادف بودن آن با معنى ژاپن و ارتباط مشترك موسیقى دریانوردان بود كه مورد علاقه ژاپنى ها قرار گرفت.

سرپرست هیأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى  گفت:  اتفاق ویژه كنسرت حضور مدیر مركز موسیقى «مین یان» توكیو مدیر موسیقى مشهور جاده ابربریشم بود كه ضمن استقبال از برنامه اجرا شده خواستار ملاقات و دعوت از برگزارى تور كنسرت لیان در ژاپن براى سال ٢٠١٨ شد. این در حالی است که در پایان  برنامه سفیر و رایزن فرهنگى ژاپن با اهداى لوح تقدیر و هدایى گروه بوشهرى لیان را بدرقه كردند.

 اجراى گروه لیان از طرف اداره كل ایرانیان خارج از كشور و با همكارى اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر صورت گرفت.


ویدیو مرتبط :
کنسرت گروه لیان در تالار وحدت تهران