سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله‌ حائری شیرازی استعفای خود را هنوز به وزارت کشور نداده است/ حمایت از فهرست جامعه مدرسین اولویت ایشان است


محمدعلی حائری شیرازی فرزند آیت‌الله‌ محی‌الدین حائری شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس پیرامون موضوع اعلام انصراف پدرشان از نامزدی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: به دلیل تماسی که آقای عبدالهی از جامعه مدرسین با پدر بنده داشتند ایشان راغب به نامزدی در انتخابات پیش رو شدند و در نهایت تصمیم گرفتند در این انتخابات به عنوان یک کاندید شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ‌اما در نهایت به دلیل مطرح شدن لیست اولیه جامعه مدرسین ایشان تصمیم گرفتند برای اینکه در تقابل با جامعتین اقدامی صورت نگیرد و در راستای کمک به ائتلاف و فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند.

محمدعلی حائری شیرازی با بیان اینکه البته ایشان هنوز درخواست کناره‌گیری خود را رسماً به وزارت کشور تحویل نداده‌اند اظهار داشت: تاکنون نیز اصلاح‌طلبان هیچ دعوتی از ایشان برای حضوردر لیست خاصی نداشته‌اند چون موعد دعوت احزاب و جریانات خاص هنوز نرسیده ‌است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PESE0P


ویدیو مرتبط :
توصیه های آیت الله حائری شیرازی به شرکت کنندگان در مناظره ها | گفتگو با آیت الله حائری شیرازی