ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تهامی: مثل من دیگر استقلالی پیدا نمی‌کنند


تهامی: مثل من دیگر استقلالی پیدا نمی‌کنندورزش 3/ ابراهیم تهامی می گوید که امروز حرفهایش را در رختکن می زند و از استقلال می رود.
ابراهیم تهامی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اینکه نمی گذارد تیم به زمین برود، گفت: بله من این تصمیم را داشتم و می خواستم ثابت کنم که ما آبادانی ها مرد هستیم، اما از حساسیت من روی بعضی افراد سواستفاده شد. آقای بختیاری زاده کسی را ریش سفید کردند که اگر چشمانم را نیز بخواهند به آنها خواهم داد. من هنوز حرمت ها را حفظ می کنم و برای حاج حسن سالمی و آقای بارانی جانم را هم می دهم.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: من برای اهوازی ها متاسفم که چنین رفتاری را بامن کردند، من قبلا پیشنهاد های تیم های بالایی و عربی را بخاطر استقلال رد کردم، آنها دیگر مانند من استقلالی پیدا نمی کنند، باید بروند ببینند شهرهای دیگر با اسطوره هایشان چه می کنند و یادبگیرند.
مربی استقلال اهواز در ادامه درباره مدیرعامل و مالک باشگاه افزود: به نظر من آقای یعقوبی صلاحیت مدیریت ندارد، من تفکر اشتباهی از ایشان داشتم اما دوروز قبل چندساعت جواب تلفن من را ندادند و بعد حرفی زدند که از صد فحش بدتر بود، متاسفم برای تیممان کسانی کنارش هستند که بدنبال منافعشانند. همچنین آقایان ملکی که نمی دانم چگونه به آنها تیم داده شد تا سهمیه فولادنوین مفت از بین برود.
وی که دل پری از همه داشت، حرف هایش را اینگونه به پایان رساند: من فردا حرف هایم را در رختکن می زنم و از این تیم خداحافظی می کنم، متاسفم برای مسئولین ورزشی و سیاسی استان که دیدند چه بلایی سر تیم می آید و کاری نکردند، متاسفم برای هواداران اهوازی که با من ابرام تهامی اینگونه بوخورد کردند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
استقلالی ها ببینن ((داربی 76)) (نبینی استقلالی نیستی)