فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زائری: سروش یک ساختمان کارگزینی نبود که با یک امضا نابود شود


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران "پویا"،‌  در مراسم تودیع مدیر انتشارات سروش که عصر امروز در سالن اجتماعات این انتشارات برگزار می‌شد، حجت الاسلام زائری روند مدیریتی فضایلی را جریانی خواند که مدیران پیشین آغاز کرده بودند و در این مسیر به این مجموعه چیزهایی افزوده است.

وی مواردی چون «توجه به سرمایه معنوی و گنجینه‌ای که سروش در اختیار داشت و توجه به ظرفیت عظیم صدا و سیما برای پشتیبانی» را از خدمات فضایلی خواند و افزود:متاسفانه سروش مثل دیگر ظرفیت‌های صدا و سیما قدرش شناخته نمی‌شود و شبیه یک ساختمان کارگزینی با آن برخورد می‌شود. سروش بیش از این اندازه بزرگ است که با یک امضا وضعش تغییر کند.

زائری با اشاره بر اینکه از شخصی درباره اطرافیان محمد سرافراز، مدیر رسانه ملی پرسیده «آیا فرد عاقلی در میان آنان است» و وی جواب منفی داده تاکید کرد در این زمینه دیگر حرفی برای گفتن ندارد. وی با برشمردن سابقه 40 ساله سروش اذعان داشت: «بهانه مشکل مالی بهانه احمقانه‌ای است.»

وی در میان تشویق حضار و با لحنی هیجانی تصریح کرد:«سروش می‌تواند مشکل مالی صدا و سیما را حل کند. کلاه قرمزی را تلویزیون می‌سازد، عروسکش را دیگران می‌فروشند. اگر بلد نیستیم و توانایی نداریم، حق نداریم در توجیه ناتوانایی‌های خود سروش را نابود کنیم.»

گفته‌های محمد زائری با واکنش مراد عنادی، مدیر جدید انتشارات سروش مواجه شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهندس بی لیاقت نابود کردن ساختمان+فیلم کلیپ گلچین صفاسا