پخش فیلم تلویزیونی «جنایت و مکافات» از شبکه چهار سیما


  X  

پخش فیلم تلویزیونی «جنایت و مکافات» از شبکه چهار سیما

باشگاه خبرنگاران/ نقد و بررسی هتلی ها، پخش جنکایات و مکافات و آشنایی با زندگی آیت الله سبحانی از برنامه امشب و فردا شبکه چهار است.
نقد و بررسی هتلی ها در شبکه فرهیختگان
نمایش«هتلی ها» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و نویسندگی ساناز بیان، از نمایشهایی است که هم اکنون روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.
در این نمایش حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، سام کبودوند، بهاره کیان افشار، آیه کیان پور، ستایش محمودی و آناهیتا همتی هنرنمایی می کنند.
برنامه تخصصی «نقد تئاتر» به تهیه کنندگی مجید گیاه چی و اجرای عطاءالله کوپال شنبه ها ساعت 23 پخش و یکشنبه ها ساعت 16 بازپخش می شود.
پخش جنایت و مکافات از شبکه چهار
فیلم تلویزیونی«جنایت و مکافات» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی و نویسندگی جابر قاسمعلی روی آنتن می رود.
این فیلم که اقتباسی از رمان"جنایت و مکافات" داستایوفسکی است، در سال 1390 در شبکه چهار سیما تولید شده است.
جنایت و مکافات داستان رسول راسخ دانشجوی اخراجی است که گردنبند مادرش را برای گرو گذاشتن نزد ملوک پیرزن نزول خور محله می‌برد تا پولی قرض بگیرد. طی ماجرایی بین رسول و ملوک نزاعی در می‌گیرد و پیرزن کشته می‌شود.
در این فیلم تلویزیونی مهدی سلطانی (بازپرس)، آتنه فقیه نصیری، رابعه اسکویی (زن رباخوار)، میسا مولوی (رسول)، عباس شجاع، سیاوش قاسمی، روشنک گرامی و... به ایفای نقش می پردازند.
آشنایی بیشتر با آیت الله سبحانی در ذوالفنون
قسمت دوم مستند «ذوالفنون» با هدف آشنایی بیش از پیش با استاد معظم حضرت آیت الله سبحانی، فردا (یکشنبه ساعت 20:20) روی آنتن می رود. این مستند پرتره زندگی آیت الله سبحانی را به تصویر می کشد و محل تولد، کتاب معیار الفکر و .... ایشان را به مخاطبان معرفی می کند.
استاد معظم حضرت آیت الله سبحانی در 28 شوال المکرم 1347 ق (20 فروردین 1308 ش) در تبریز در خانواده علم و تقوا و فضیلت دیده به جهان گشود.


ویدیو مرتبط :
پخش تلویزیونی شبکه 1 سیما