سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروی واکنش سریع مرزی اروپا مشتمل بر1200نفرخواهد بود


خبرگزاری'اسپوتنیک'روسیه بااشاره بیشتر به جزییات این خبر به نقل ازیک منبع درپارلمان اتحادیه اروپا، افزود: این واحد نیروی واکنش سریع مشتمل بر1200نیروی زبده برای مقابله با بحران مهاجرت، ظرف 2تا 3 روز درمناطق حساس مرزی مستقر می شود.
به گفته این منبع، این واحد از نیروهای واکنش سریع در شرایطی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که یکی ازکشورهای عضو پیمان'شنگن' (Schengen- قرارداد ورود آزاد ساکنان کشورهای اروپایی بدون نیاز به روادید) نتواند تدابیر لازم را برای کنترل مرزهای خود به اجرا درآورد.
اروپا اکنون با خیل عظیم آوارگانی رو به رو شده است که از کشورهای جنگ زده خاورمیانه به خصوص سوریه و عراق عازم اروپا شده اند.حوادث تروریستی اخیر در اروپا و آمریکا نیز مقابله با این معضل را با دشواری های جدیدی مواجه کرده است. اتحادیه اروپا و مسئولان کشورهایی مانند آلمان و فرانسه برای حل و فصل این بحران بارها جلسات مشورتی برگزار کرده اند اما تاکنون به راه حل واحدی دست نیافته اند.
آمارهای آژانس آمار اروپا موسوم به یورواستات نشان می دهد در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از 812 هزار و 705 نفر خواستار پناهندگی در اروپا شده اند. پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال 2015 از مرز یک میلیون نفر فراتر برود.
بیش از نیمی از این افراد در سه ماهه سوم سال 2015(ژوئیه تا سپتامبر، تیرتا شهریور ) و به تعداد بیش از چهارصد و 13 هزار و 815 نفر به مرزهای اروپا رسیده اند.
درسال 2014 میلادی به طور کلی ششصد و 26 هزار و 65 نفر درخواست پناهندگی از اتحادیه اروپا کرده بودند.
براساس آمارمنابع رسمی سال 2015حدود یک سوم درخواست های پناهندگی معادل 138هزار درخواست، مربوط به آوارگان سوری ، افغان ها 57 هزار درخواست و عراقی ها نیز 44 هزار درخواست در این مدت ارائه کرده اند.
اروپام**9330 **1561*1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیروی واکنش سریع سپاه