فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معلم قرچکی رتبه اول اقدام پژوهی کشور را کسب کرد


مهدی نیکبخت روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالرضا شیرکوند معلم آموزشگاه شیخ فضل الله کریم شهرستان قرچک به نمایندگی از معلمان استان تهران موفق شد رتبه اول کشوری اقدام پژوهی را میان معلمان پژوهشگر کسب کند.
وی افزود: این معلم قرچکی در مرحله استانی در رقابت با بیش از 25 هزار اثر ارائه شده به دبیرخانه اقدام پژوهی توانست با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابد و طرح پژوهشی وی در میان 50 هزار اثر شرکت کننده از سراسر کشور، به عنوان اثر برتر اقدام پژوهی ملی ، حائز رتبه نخست شد.
نیکبخت اظهار کرد: در طرح معلم پژوهنده، دبیران تلاش می کنند تا برای بهسازی و اصلاح وضعیت نامطلوب آموزشی و پرورشی ، به شیوه های عملی اقداماتی را تا زمان ایجاد تغییر و اصلاح وضعیت ارائه دهند که روش به کار برده شده در این امر، به عنوان اقدام پژوهی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
نیکبخت افزود: همه ساله پیش از آغاز هفته پژوهش، اقدامات پژوهشی معلمان سراسر کشور در سه حوزه منطقه ای ، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج از سوی ادارات کل مناطق آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود که در برنامه اقدام پژوهی امسال عبدالرضا شیرکوند از قرچک به عنوان تنها نماینده استان تهران موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.
وی گفت: قرار است که مراسم تجلیل از پژوهندگان برتر کشور روز 24 آذرماه همزمان با آغار هفته پژوهش در مرکز همایش های سینما فلسطین تهران برگزار و از این پژوهشگر برتر تقدیر به عمل آید.
نیکبخت گفت: هدف از اقدام پژوهی ارج نهادن به تجربه های پژوهش ، نوآوری های معلمان در کلاس و مدرسه و نیز ایجاد انگیزه برای رشد و بالندگی و نیز تقویت خودباوری در معلمان است.
وی همچنین از کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و معلمان در حل مسائل آموزش و پرورش ، فراهم ساختن زمینه های بهسازی و اثربخشی در فرایند آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ پژوهش در میان معلمان و مشارکت دادن آنان به انجام اقدامات پژوهشی از دیگر اهداف اجرای طرح اقدام پژوهی در آموزش و پرروش یاد کرد.
بیش از 47 هزار دانش آموز و 3 هزار معلم در آموزش و پرورش شهرستان قرچک مشغول به تحصیل و تدریس می باشند.
قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
هفته آخر آذرماه به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استان بوشهر رتبه نخست صادراتی گمرکات کشور را کسب کرد