سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترس از داغی بیش از حد Surface Pro، مایکروسافت را به فکر فراخوان کابل های آن انداخت


ترس از داغی بیش از حد Surface Pro، مایکروسافت را به فکر فراخوان کابل های آن انداخت9صبح/ مایکروسافت هشدار داد که آداپتور یا کابل تغذیه Surface Pro 4 اگر برای دوره زمانی طولانی پیچانده شود، آسیب ببیند یا فشار داده شود، می تواند منجر به داغی بیش از حد آن گردد.

نوت بوک جدید مایکروسافت به نام Surface Pro 4 برتری های زیادی دارد، اما در حین کار مشاهده شده که ممکن است به شدت داغ شود. مایکروسافت این هفته فراخوانی داد که آداپتور ها یا کابل تغذیه AC که به همراه دستگاه های Surface Pro، Surface Pro 2 و Surface Pro 3 فروشخته می شوند.

یک گوینده مایکروسافت در سایت ZDNet تایید کرد که اگر کابل ها برای مدتی طولانی بیش از حد آسیب ببینند، پیچانده شوند یا فشار داده شوند، ممکن است دچار مشکل داغی بیش از حد شوند. کمپانی مایکروسافت قصد دارد جزئیاتی را در مورد چگونگی کار با کابل Surface Pro به بهترین شکل ممکن فاش کند. گزارشی کمی قبل تر توسط Channelnomics Europe منتشر شد مبنی بر اینکه این فراخوان از روز جمعه آغاز می شود.

گزارش Channelnomics اظهار داشت که این فراخوان بر همه مدل های Surface Pro که تا قبل از جولای 2015 فروخته شدند اثر می گذارد. اما یک سخنگوی مایکروسافت در ZDNet تایید کرد که در آمریکا این فراخوان فقط برای تبلت های فروخته شده تا قبل از مارس 2015 خواهد بود. Surface Pro 4 در اکتبر سال گذشته عرضه شد و این فراخوان آن را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

واضح نیست که چند نفر تحت تاثیر این فراخوان قرار می گیرند. مایکروسافت می گوید این تنها "سهم بسیار کوچکی" از خریداران Surface Pro است.

مایکروسافت قصد دارد در چند روز آینده وب سایتی را معرفی کند که اطلاعات بیشتری در مورد مزایای این فراخوان ارائه می کند. طبق گفته این گزارش Channelnomics انتظار داریم در روز جمعه این فراخوان انجام شود، اما مایکروسافت تا کنون این خبر را تایید نکرده است. مایکروسافت اشاره ای نکرده که آیا دارندگان Surface Pro باید فوراً کابل های خود را کنار بگذارند و دیگر از آن استفاده نکنند. تا زمانی که این خبر قطعی نشده توصیه می کنیم خیلی نگران نباشید و دست از شارژ کردن Surface Pro، Pro 2 یا Pro 3 نکشید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: 9صبح


ویدیو مرتبط :
ویدئوی کار با Surface Pro 4 و Surface Book مایکروسافت