مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



موج جدید حملات معارضان سوری به مساجد حلب


معارضان مسلح در سوریه مسجد السیده فاطمه(س) و اطراف آن در حلب واقع در شمال این کشور را هدف حمله راکتی قرار دادند.

به گزارش «شیعه نیوز»، معارضان مسلح در سوریه مسجد السیده فاطمه(سلام الله علیها) و اطراف آن در حلب واقع در شمال این کشور را هدف حمله راکتی قرار دادند.
 
تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.
 
منابع خبری همچنین از آتش‌سوزی در مسجد عایشه در محله جمعیه الزهرا(سلام الله علیها) در غرب حلب در پی حملات راکتی معارضان مسلح خبر داده‌اند.
 
معارضان سوری از دیروز سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، موج جدیدی از حملات به حلب را آغاز کرده‌اند. پیش‌تر در چند حمله راکتی و انفجار در این شهر دستکم ۱۹ تن کشته و حدود ۸۰ تن نیز زخمی شدند.
 
تروریست‌ها در سه‌شنبه خونین عمدتا اماکن مسکونی از جمله محله الزهرا(سلام الله علیها) و همچنین بیمارستان‌های شهر را هدف قرار دادند. در این حملات چندین زن کشته شدند.
 
ارتش سوریه در بیانیه‌ای گروه‌های جبهه النصره مرتبط با القاعده، احرار الشام و جیش الاسلام را عامل این حملات دانسته و تأکید کرده است که به این حملات «پاسخی مناسب» خواهد داد.
تروریست‌‎ها روز جمعه (۱۰ اردیبهشت) نیز به یک مسجد در حلب حمله کردند و ۱۵ غیرنظامی را کشتند.
 
گزار‌ش‌ها حاکی است در هفته گذشته در درگیری‌های حلب گذشته بیش از ۲۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
داعش مسئولیت حملات خونین به مساجد یمن را بر عهده گرفت