ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمله لفظی شدید مانچینی به ساری پس از پیرزی اینتر مقابل ناپولی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر در خانه ناپولی که مسبب صعود نراتزوری به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شد، مانچینی انتقادی شدید‌اللحن از مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی انجام داد و او را کسی دانست که باید از دنیای فوتبال بیرون انداخته شود.

مانچو و ساری پس از آنکه آدم لیائیچ، گل دوم اینتر را به ثمر رساند، در کنار زمین با یکدیگر درگیر شدند و به دنبال این ماجرا سرمربی اینتر از نیمکت تیمش اخراج و به سکوها فرستاده شد.

او که در پایان بازی به شدت عصبانی و برافروخته بود، به شبکه رای اسپورت گفت: ساری یک نژادپرست است، از آن دسته کسانی که باید از دنیای فوتبال بیرون انداخته شوند. من از نیمکت بلند شده بودم تا از داور چهارم بپرسم چرا پنج دقیقه وقت تلف شده گرفته است. همان لحظه بود که ساری هم از جایش بلند شد و بر سر من فریاد زد و از دو واژه رکیک استفاده کرد.

مانچینی ادامه داد: من ابداً علاقه‌ای به صحبت کردن راجع به فوتبال ندارم، وقتی که در آن یک مرد 60 ساله این چنین شرم‌آور رفتار می‌کند. شما اگر می‌خواهید می‌توانید درباره‌اش بحث کنید، اما این شرم‌آور است.

سرمربی اینتر در پایان گفت: بعد از بازی ساری را در رختکن‌ها دیدم و او از من عذرخواهی کرد، اما من می‌خواهم که او از چیزی که گفت احساس شرمندگی کند. در انگلیس، به کسی مانند او حتی اجازه داده نمی‌شود که پایش را در داخل محوطه فنی مربیان بگذارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ناپولی 2-1 اینتر میلان؛ پیروزی ناپولی با دبل اگواین