کاوه یغمایی، موزیسین راک مجاز شد


کاوه یغمایی، موزیسین راک مجاز شدکافه سینما/ کاوه یغمایی خواننده سبک پاپ-راک که هرگز موفق به اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت نشده، در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت برگزار می‌کند.

این نخستین بار است که کاوه یغمایی می‌تواند در ایران کنسرت برگزار کند و این اتفاق در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر رخ خواهد داد. یغمایی پیش از این با هنرمندان زیادی در آلبوم‌های مختلف موسیقی به عنوان آهنگساز و آراینده ساز‌ها، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن همکاری کرده است.

یغمایی همچنین آلبوم « مترسک» را با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و خوانندگی خودش در سال ۱۳۸۲ منتشر کرده است. پس از آن کاوه یغمایی ایران را برای چند سال ترک کرده و در سال ۱۳۸۶، زمانی که در ونکوور کانادا اقامت داشت آلبوم «سکوت سرد» را منتشر کرد.

یغمایی حدود ۴ سال است که این موزیسین به ایران بازگشته و در این سال‌ها تلاش او در راه اخذ مجوز برای فعالیت رسمی راه به جایی نبرده است.

اکنون قرار است این خواننده پاپ – راک نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در قالب سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد برد.

کاوه یغمایی فرزند کوروش یغمایی است. کوروش یغمایی بنیانگذار موسیقی راک در ایران محسوب می‌شود که او هم پس از انقلاب اسلامی ایران موفق به اخذ مجوز برای فعالیت رسمی در حوزه موسیقی نشده است.


منبع: کافه سینما


ویدیو مرتبط :
کاوه یغمایی - سیاه