سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابراز امیدواری تقوی درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده


ابراز امیدواری تقوی درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده

تسنیم/ رئیس شورای همگرایی اصولگرایان بااشاره به استمرار جلسات همگرایی میان نیروهای اصولگرا و سفر به 30 استان برای این منظور گفت: فضای خوبی جهت وحدت در حوزه اصولگرایی وجود دارد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایا، با اشاره به استمرار جلسات همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: جلسات همگرایی اصولگرایان هر هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: جلسات همگرایی اصولگرایان در استان ها و مرکز در حال پیش رفتن است و فضای خوبی در حوزه اصولگرایی وجود دارد.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به برگزاری جلسات همگرایی در 30 استان افزود: تاکنون به 30 استان جهت همگرایی میان نیروهای اصولگرا سفر کرده ام و زمینه همگرایی و وفاق در میان اصولگرایان استانی بیشتر از تهران است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه اصولگرایان استانی در زمینه همگرایی جلوتر از تهران هستند، تصریح کرد: بنده به وحدت حداکثری در میان اصولگرایان امیدوار هستم.


ویدیو مرتبط :
ابراز امیدواری ظریف در مورد دستیابی به راه حل هسته ای