«محمود عزیزی»: «بادیگارد» فیلم نجیبی است/ حاتمی‌کیا سنگ تمام گذاشت


«محمود عزیزی»: «بادیگارد» فیلم نجیبی است/ حاتمی‌کیا سنگ تمام گذاشتمهر/ محمود عزیزی بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» معتقد است ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت این فیلم سنگ تمام گذاشته است.
محمود عزیزی بازیگر تئاتر و سینما که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «بادیگارد» حضور دارد درباره حضور خود در این فیلم سینمایی گفت: از سال‌های دور تا امروز دوست داشتم با پرویز پرستویی به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران همبازی باشم که خوشبختانه وقتی پیشنهاد کار در فیلم «بادیگارد» داده شد، متوجه شدم که نه تنها با پرستویی بلکه قرار است با دیگر سینماگران خوب سینمای ایران مانند مریلا زارعی و ابراهیم حاتمی کیا کنم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل که باعث شد بازی در فیلم «بادیگارد» را یپذیرم قصه فیلم بود. زمانی که فیلمنامه را خواندم با قصه‌ای محکم مواجه شدم و ابراهیم حاتمی‌کیا هم در کارگردانی این اثر سینمایی سنگ تمام گذاشت.

این بازیگر با تاکید بر اینکه روند تولید این فیلم به خوبی پیش رفت، بیان کرد: خوشبختانه وقفه ای در کار تولید این فیلم پیش نیامد و لحظه های خوبی در تولید فیلم «بادیگارد» گذراندم و معتقدم فیلم نجیب و شریفی از آب درآمده است.

عزیزی با اشاره به نقش خود در فیلم «بادیگارد» گفت: نقش شخصیتی را بازی می کردم که تا اندازه ای خارج از منطق رفتار می کند. در واقع کنترل رفتارهای این شخصیت خارج از اراده بادیگارد او است و همین مساله باعث بروز اتفاق‌های خاص می شود.

بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» در ادامه با اشاره به جشنواره فیلم فجر گفت: سکان اداره سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دست مدیری است که نگاه ویژه ای به بخش های مختلف این رویداد سینمایی دارد، اما مساله این است در طول سال‌های متمادی که از برگزاری این رویداد سینمایی می‌گذرد شاهد خروجی جریان ساز نبودیم که این نقصان به نگاه کلان مدیریت در عرصه سینما برمی گردد.

وی در پایان تاکید کرد: مدیریت کلان سینما باید به گونه ای سیاستگذاری کند تا بازوهای اجرایی بتوانند براساس یک دستور العمل واحد، منسجم و قابل دفاع فعالیت و در این زمینه جریان‌سازی کنند.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
سکوت حاتمی کیا و بوسه علی رویین تن بر شانه حاتمی کیا!