صادق خرازی: شورای نگهبان به گروه های سیاسی اعتماد کند


 رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: همانگونه که ملت ورهبری به اعضای شورای نگهبان اعتماد کرده اند، انتظار است که این شورا به مردم، جوانان و گروه های مختلف سیاسی اعتماد کند چرا که برگزاری انتخابات پرشور دربرهه کنونی یک فرصت بزرگ برای کشور بشمار می رود.

به گزارش ایرنا ، محمد صادق خرازی عصر سه شنبه درهمایش اصلاح طلبان استان فارس با بیان این مطلب که احترام فراوانی برای اعضای شورای نگهبان قائل هستیم، افزود: مفهوم عدالت ابعاد مختلفی دارد که مهمترین آن تقواست وبشارت قرآن نیزهمین است واگر قرآن کتاب و اساسنامه زندگی است باید به دستورات آن وفادار بمانیم.

خرازی ازصندوق اخذ رای به عنوان مقدس ترین اقدام برای رسیدن به آرمان ها وآرزوها یک جامعه وملت نام برد واظهارکرد: باید با مراقبت بیشتر از فضای موجود از این فرصت ها به خوبی بهره گرفت و از حداقل ها آغاز کرد.

وی جریان اصلاحات را یک پروسه بی پایانی دانست وتصریح کرد: همانگونه که اصلاحات از مدینه النبی آغاز گردید وهمگان شاهد بودیم که چگونه نبی مکرم اسلام (ص) قدم به قدم حرکت کردند.

وی یادآور شد : انتخابات ۹۲ فرصتی بود که مردم آن را ایجاد کردند ومقدمه ای برای ورود به جهان دیگر شد اما امروزمسئولیت ما درانتخابات ۹۴ سنگین تر است چرا که دغدغه ما پیشرفت و ساختن کشور و دور بودن از تمام خطرات احتمالی است .

خرازی با شاره به خوشبینی آینده واینکه بی تردید روزگار مهمی درانتظار مردم ایران می باشد تصریح کرد: باید با آگاهی لازم وقدرت همه جانبه درعرصه انتخابات حاضر شد و حتی کسانی که درسال های دشوار دچار گرفتاری شدند باید با سعه صدر دراین تصمیم سازی بزرگ شرکت جویند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ حماسی سیاسی 01 / اهمیت شورای نگهبان