شوهرم حاضر نیست مینی بوس‌اش را بفروشد


زن جوان که از شغل شوهرش راضی نبود، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

شوهرم حاضر نیست مینی بوس‌اش را بفروشدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم 10 سالی می شود که راننده مینی بوس است، ولی در این مدت بارها به او گفتم که شغلت را عوض کن. من از اینکه شوهرم راننده مینی بوس باشد، خیلی ناراحتم و در میان دوستان و آشنایانم خجالت می کشم.

وی افزود:در این مدت هرچه سعی کردم شوهرم را راضی کنم تا دست از این شغلش بردارد و با فروختن مینی بوس یک کار دیگری را آغاز کند، فایده ای نداشته است. شوهرم حاضر نیست مینی بوس خود را بفروشد و سر این موضوع هر روز جنجال به راه می اندازد.

زن جوان ادامه داد: 10 سال تحمل کردم و با خودم می گفتم به مرور زمان خودش هم از اینکار خسته می شود. ولی خسته که نشده هیچ، تازه هرچه زمان می گذرد، روی شغلش حساس تر هم می شود. تا جاییکه حاضر است مرا از دست بدهد ولی از مینی بوسش نگذرد. این موضوع دیگر برایم غیرقابل تحمل شده و حتی یک لحظه هم نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم. برای همین درخواست طلاق دارم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر او را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و پس از آن در این باره تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سوتی باحال سریال چک برگشتی حتمآ ببینید(سوار مینی بوس قدیمی فیات میشن درحالیکه داخل مینی بوس از یک مینی بوس هیوندای جدید