سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خادم:تكمیل طرح های نیمه تمام ورزشی نیازمند 80 هزار میلیارد ریال اعتبار است


امیررضا خادم عصر سه شنبه در نشست تخصصی نایب رئیسان هیات های ورزشی استان زنجان كه در محل تالار بورس زنجان برگزار شد، بودجه وزارت ورزش را كم و ناكافی دانست و افزود: بودجه امسال وزارت ورزش و جوانان پنج هزار میلیارد ریال است كه از این مبلغ تاكنون فقط 30 درصد اختصاص یافته است.
وی با بیان اینكه وزارت ورزش با این بودجه كم نمی تواند هیات های ورزشی را یاری بیشتری دهد، اظهار كرد: نیاز است كه هیات ها به دنبال درآمدزایی و جذب منابع مالی موثر باشند.
خادم افزود: در سال 93 وزارت ورزش با توجه به وسع مالی كه داشت به 13 هزار هیات ورزشی فعال در سطح كشور كمك مالی كرد كه در واقع به هر یك از این هیات ها تنها دو میلیون و 500 هزار ریال كه رقم بسیار ناچیزی نیز بود تعلق گرفت.
وی تصریح كرد: اداره های كل ورزش و جوانان استان های كشور در كنار حمایت های مالی باید مسئولان هیات ها را نیز مجاب به جذب درآمد كنند تا زمینه برای فعالیت و رشد و شكوفایی رشته های ورزش فراهم شود.
معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات های ورزشی باید برای كسب درآمد تلاش نمایند و نباید تنها به اعتبارات دولتی بسنده كنند.
خادم به حضور بانوان در عرصه ورزش اشاره كرد و افزود: برای استفاده بانوان از سالن های ورزشی باید نیازسنجی صورت گیرد و از طرفی نیز اگر سالن ها و مجموعه های ورزشی مختص بانوان در حاشیه شهرها واقع است بهتر است تدبیری اتخاذ شود تا بانوان به جای این اماكن، در سالن های ورزشی واقع در درون شهرها فعالیت ورزشی خود را انجام دهند.
وی در خصوص شركت هیات های ورزشی در مسابقات لیگ نیز اظهار كرد: اینكه برخی هیات ها با جذب حامی مالی در لیگ ها شركت می كنند قابل تقدیر است.
خادم ادامه داد: نباید انتظار داشت اداره های كل با وجود اعتبارات ناچیزی كه دارند از هیات های ورزشی برای حضور در لیگ ها حمایت مالی كند.
وی افزود: هیات های ورزشی باید با جذب منابع مالی و مدیریت خوب و مناسب از تیم های شركت كننده در لیگ ها به ویژه در بخش بانوان حمایت كنند و از طرفی نیز نباید نسبت به پرداخت حداقل 30 درصد اعتبار هیات به ورزش بانوان بی تفاوت باشند.
597/6085 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اختصاص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاها