سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پریسکوپ به زودی امکان نقاشی در استریم های زنده را به پلتفرم خود می افزاید


پریسکوپ به زودی امکان نقاشی در استریم های زنده را به پلتفرم خود می افزایددیجیاتو/ نسخه بتای فعلی اپلیکیشن استریم زنده ویدئوی توئیتر موسوم به پریسکوپ، دارای قابلیتی است که به شما امکان نقاشی در ویدئوهای زنده را می دهد. این ابزار جدید امکان نقاشی با سه رنگ مختلف را برایتان فراهم کرده، و ضمنا می توانید از طریق قطره چکان رنگ مورد نظرتان را از محیط ویدئوی زنده انتخاب کنید.

نقاشی ها پس از چند ثانیه از صفحه استریم محو می شوند، و این نکته بدان معناست که به احتمال زیاد با هدف تأکید بر انسان ها یا اشیاء مهم در استریم های زنده به کار گرفته خواهند شد.

مت ناوارا، نویسنده وبسایت The Next Web یکی از نخستین افرادی بوده که این ویژگی را به طور زنده در پریسکوپ آزمایش کرده است. از آنجا که این خصوصیت در نسخه بتای اپلیکیشن ارائه شده، هنوز نمی توان با اطمینان کامل در مورد ارائه اش برای نسخه عمومی پریسکوپ سخن گفت. با این وجود نقاشی در استریم های زنده قابلیت سرگرم کننده ای به نظر می رسد و یادآور نقاشی هایی است که می توانید در تصاویر و ویدئوهای اپ اسنپ چت بکشید.

معمولا قابلیت هایی که در نسخه بتای اپلیکیشن ها رونمایی می شوند، مواردی هستند که توسعه دهنده قصد ندارد تا همه افراد به آنها دسترسی داشته باشند. اما در این مورد به خصوص به نظر می رسد که تیم پریسکوپ به شدت مشتاق آن است که هر چه سریع تر ابزار نقاشی را در اختیار جمعیت میلیونی کاربرانش قرار بدهد.

تیم پریسکوپ با انتشار بیانیه ای رسمی از طریق وبسایت Tech Radar اذعان داشته که مشغول تست قابلیت نقاشی با گروه کوچکی از کاربران است و طی هفته های آینده آن را در اختیار کلیه کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد داد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
امکان استریم بازی های پلی استیشن بر روی PC و Mac