ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مولایی: به خودباوری بالایی رسیده‌ام


مولایی: به خودباوری بالایی رسیده‌امفارس/ وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بعد از رهایی از بند مصدومیت به خودباوری بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا رسیده‌ام.
بهادر مولایی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه شرایطم نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و رکوردهایم نیز ارتقا داشته است. مهم‌ترین موضوع این است که بعد از رهایی از مصدومیت به خودباوری بالایی برای موفقیت در این مسابقات رسیده‌ام.
وی ادامه داد: تا آغاز مسابقات هم هنوز زمان داریم و سعی می‌کنم روز به روز شرایطم بهتر شود، چراکه بی‌صبرانه منتظرم روی تخته بروم. خدا را شکر زانوی مصدومم هم اذیت نمی‌کند و امیدوارم بتوانم توانایی‌هایم را روز مسابقه به نمایش بگذارم. متأسفانه در مسابقات آسیایی سال گذشته در تایلند و همچنین جهانی آمریکا تازه تمریناتم را آغاز کرده بودم و به دلیل فشار بالای تمرینات باید خودم را به سایر بجه‌ها می‌رساندم. همین موضوع باعث شد نتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.
دارنده مدال نقره جهان، با بیان اینکه تلاش می‌کنم با شروعی خوب در مسابقات قهرمانی آسیا در جام فجر و سپس بازی‌های المپیک عملکردی قابل‌قبول داشته باشم، گفت: تمام هدفم موفقیت در المپیک ریو است؛ چراکه نمی‌خواهم در این مسابقات توریست باشم. اگر این فرصت به من داده شود، تلاش می‌کنم حتما در بین 3 نفر اصلی باشم. انگیزه بالایی برای موفقیت در المپیک دارم و تمام برنامه‌ام این است که رکوردهایم را در این مدت افزایش دهم.
مولایی خاطرنشان کرد: آرزوی هر ورزشکاری است که به مدال المپیک برسد، من هم از سال‌های آینده خبر ندارم به همین منظور تمام قدرتم را می‌گذارم تا در این دوره مدال بگیرم. خوشبختانه با حمایت‌های مسئولان فدراسیون شرایط روحی بسیار خوبی دارم و همه چیز برای کسب یک نتیجه فوق‌العاده مهیاست.
وی در باره جایگاهش در استارت‌لیست مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در استارت لیست چهارم هستم، اما به این موضوع کاری ندارم؛ چراکه تنها بازی با اعداد است. تمام تلاشم این است که سکوی اول و دوم فوق‌سنگین برای ایران باشد و امیدوارم با کمک تمام بچه‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
روزی زیادی رسیده برکت و شادی رسیده