مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بیانیه وزارت کشور عربستان درباره حمله تروریستی مرگبار در مکه


نیروهای امنیتی عربستان در این عملیات، چندین کمربند انفجاری، 4 کلاشینکف، دو کلت کمری و 15 عدد بمب کشف شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، به نقل از روزنامه عکاظ؛ وزارت کشور عربستان طی عملیات تروریستی در مکه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در عملیات «وادی النعمان» واقع در بین «العاصمه المقدسه» و استان طائف یک هسته تروریستی محاصره و منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات دو نفر از تروریست‌ها در درگیری با نیروهای امنیتی عربستان کشته شده و دو نفر دیگر خود را منفجر کرده‌اند.

 نیروهای امنیتی عربستان در این عملیات، چندین کمربند انفجاری، 4 کلاشینکف، دو کلت کمری و 15 عدد بمب کشف شده است.

پلیس در حمله جداگانه ای به شهر جده نیز دو نفر که مظنون به عضویت در داعش بوده اند را دستگیر کرد.

پس از عملیات های پلیس عربستان، افراد وابسته به داعش حمله مسلحانه ای را به شهر مکه انجام داده و یک نیروی پلیس در این حمله کشته شده است.

نیروی کشته شده پلیس مکه، "خلف لافی الحارثی" نام دارد و هنوز هویت دقیق مهاجمان معلوم نشده است. سخنگوی پلیس مکه گفته، نیروهای امنیتی در تلاش برای دستگیری مهاجمان هستند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قطیف عربستان