علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



روند صعودی میزان تولید گاز در پارس جنوبی


به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی ظهر پنجشنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور افزایش میزان تولید گاز در منطقه ویژه پارس صورت گرفته است و شاهد دستاوردهای خوبی هستیم.

وی با اشاره به روند صعودی میزان تولید گاز در پارس جنوبی، ادامه داد: با برنامه‌ریزی وزارت نفت و اقدامات صورت گرفته در منطقه، شاهد توسعه شتابان فازها و پروژه‌های مختلف در سطح منطقه ویژه پارس هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به زیرساخت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در این منطقه اضافه کرد: حمایت از صنعت و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه را در دستور کار داریم.

یوسفی به نقش مهم توسعه فازهای پارس جنوبی در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: بخش قابل توجهی از سبد انرژی کشور در منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این منطقه از نظر صادرات محصول نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه علاوه بر توسعه اقتصادی و افزایش درآمد کشور، نقشی مهمی در بهبود وضعیت اشتغال دارد که حمایت مناسب را از سرمایه‌گذاران این بخش خواهیم داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آئین ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که از آموزه‌های حسینی به خوبی استفاده کنیم و باید فرهنگ عاشورایی در جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری با تقدیر از اقدامات جهادی صورت گرفته برای توسعه منطقه پارس جنوبی، بیان کرد: امیدواریم شاهد توفیق روزافزون صنعتگران ایران اسلامی در پایتخت انرژی کشور باشیم.


ویدیو مرتبط :
طرح انتقال گاز از پارس جنوبی به میدان نفتی