ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمجید سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از زهرا نعمتی


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 10:08

تمجید سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از زهرا نعمتی

فارس/ نعمتی به دنبال این است نماینده خوبی برای کشورش در المپیک باشد
سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی با تمجید از زهرا نعمتی نوشت که این ورزشکار به دنبال این است تا نماینده خوبی برای کشورش در ریو باشد.
زهرا نعمتی ملی‌پوش ریکرو ایران موفق شد سهمیه المپیک را بگیرد و برای نخستین بار نام خود را به عنوان یک ورزشکار معلول المپیکی ثبت کند.
سایت فدراسیون جهانی در گزارشی که به ورزشکاران المپیکی اشاره کرده درباره نعمتی نوشته است: زهرا نعمتی که در کاپ جهانی تیراندازی با کمان نه در مسابقات پارا در سال 2015 شرکت داشت، به نظر می‌رسد مصمم است تا نماینده یا معرف خوبی برای کشورش در المپیک باشد.
رویترز نیز پیش از این در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که زهرا نعمتی به دنبال کسب سهمیه المپیک است. وی تنها زن ورزشکار ایرانی است که در رقابتی مانند پارالمپیک به مدال طلا دست پیدا کرده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمجید فدراسیون جهانی والیبال از بازی ملی پوشان کشورمان