فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امر به معروف و نهی از منکر باید تبدیل به فرهنگ همگانی شود


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده دوشنبه در همایش سالیانه امر به معروف ونهی از منکر شهرستان گفت: امر به معروف ونهی از منکر جدای از اینکه دو وداجب الهی است باید سرلوحه کارهای فرهنگی قرار گیرد.
به گفته وی، باید به مرتکب منکر و تارک معروف تذکرداده شود تا هیچ کس نسبت به رفتارهای اشتباه در جامعه بی تفاوت نباشد.
وی، عامل بودن به آنچه امر می شود، میانه روی در امر ونهی کردن، و امر ونهی از روی دلسوزی ومحبت را ویژگی های آمر به معروف وناهی از منکر برشمرد وافزود: همه آن هایی که مارک وآرم بسیجی دارند باید در این مسیر پیشگام باشند.
وی با اشاره به حرکت مخلصانه مردم عراق در پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در اربعین افزود: مردم عراق معروف بزرگی در عمل به نمایش گذاشته اند اما رسانه های غربی بازهم ضعف خود را در پوشش این حرکت بزرگ واجتماع عطیم شیعیان نشان دادند.
فرمانده سپاه شهرستان فاروج گفت: امر به معروف ونهی از منکر واجب فراموش شده است که در جامعه کم رنگ شده است.
سرگرد روح الله محمدی افزود: امر به معروف در جامعه کم رنگ تر از نهی ازمنکر است وباید تذکر لسانی در همه افراد جامعه نهادینه شود.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری بجنورد واقع شده است.ک/2
7187/1744.

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی