سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون رئیس‌جمهوری از همسر شهید بابایی عیادت کرد


معاون رئیس‌جمهوری از همسر شهید بابایی عیادت کردایسنا/ معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده عصر شنبه، با حضور در بیمارستان بهمن از خانم «صدیقه حکمت» همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «شهیندخت مولاوردی» در این دیدار از صبر، استقامت و ایثار بانوان کشور به ویژه خانواده های معظم شهدا در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی مخصوصا در هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، در این دیدار گرم و صمیمی که به طور سرزده انجام گرفت، برای این بانوی صبور آرزوی سلامتی و سرافرازی کرد.
همسر شهید بابایی ضمن ابراز خرسندی از عیادت معاون رئیس جمهوری، از تلاش ها و فعالیت های معاونت رئیس‌جمهور ی در امور زنان و خانواده در جهت توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای جایگاه زنان در کشور قدر دانی کرد.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
معاون رئیس جمهوری که حکمش راازامام زمان(عج) دارد!!!