مه‌آلود بودن جاده «زنجان - میانه» در منطقه سرچم


فرمانده پلیس‌راه استان زنجان از مه‌آلود بودن جاده «زنجان - میانه» در منطقه سرچم خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ «علی‌اصغر شیرمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و وجود رطوبت، بروز پدیده مه امر عادی است و در این ساعت‌ها از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط رانندگی کرده و از عجله بی‌مورد برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.

وی تصریح‌ کرد: پلیس‌راه با همه توان مأموران خود را برای حفظ امنیت جاده‌ها گسیل کرده و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی پائیز، طرح زمستانی پلیس نیز از اواسط این ماه با همکاری سایر ارگان‌های ذی‌ربط به مرحله اجرا در خواهد آمد.

این مسئول هم‌چنین از واژگونی یک دستگاه کامیون در کیلومتر 33 جاده «زنجان - قزوین» خبر داد و گفت: راننده این خودرو با توجه به خواب‌آلودگی از لاین شمالی اتوبان خارج شده و پس از واژگونی خودرو به سمت جنوب تجاوز کرده است که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

وی خاطرنشان ‌کرد: در این سانحه رانندگی دو تن از سرنشینان خودرو مجروح شدند که بلافاصله برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تایم لپسی در سکوت جاده های مه آلود آلاشت . . .