علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



یک محقق مرکز رشد دانشگاه شهرکرد موفق به ساخت کنتور هوشمند آب شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، این کنتور هوشمند با قابلیت پیش پرداخت و ذخیره سازی اطلاعات مشترک توسط سیدرسول البرزی، از محققان فعال در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد با بهره گیری از سیستم MTT طراحی و ساخته است.
بنابراین گزارش، این اختراع با رفع عیوب کنتور­های طراحی شده با سیستم های AMR ، RF و حذف منبع تغذیه دائم در این سیستم برای جلوگیری از تداخل میدان های مغناطیسی، صرفه جویی بیش­ تر در مصرف آب، حذف کامل هزینه قرائت کنتور، رفع قطعی ­و سهولت صدور قبض آب را به همراه دارد.
این دستگاه نمونه داخلی و خارجی ندارد و دارای گواهی ثبت اختراع از اداره­ مالکیت صنعتی کشور، تاییدیه از پژوهشگاه صنعتی اصفهان و دعوت شده در جشنواره ژئو سوئیس و نمایشگاه اختراعات آمریکا Intex 2016 است.
7361/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کنتور هوشمند آب به منظور تفکیک آب بهای مجتمعهای مسکونی