ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: فرصت‌سوزی کردیم/ حریف را دست‌کم نگرفتیم


به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: بازی زیبا و تماشاگرپسندی از سوی هر دو تیم دیدیم. هدف ما کسب سه امتیاز بود و برای رسیدن به آن تلاش کردیم. اراده بازیکنان حریف، اجازه پیروزی به ما نداد. پیش‌بینی یک بازی سخت را در اهواز می‌کردیم که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: به استقلال و سیاوش بختیاری‌زاده به خاطر این تیم خوب تبریک بگویم. رقابت‌ها بسیار سخت شده، ما امروز خوب بازی کردیم ولی فرصت‌سوزی کردیم. قدر موقعیت‌های به دست آمده را ندانستیم و عاقبت این اتفاق افتاد که بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا که مهره‌های تأثیرگذارش را بیرون کشید، عنوان کرد: علت تعویض بازیکنان اثرگذار، تقسیم انرژی بود و هرگز حریف را دست‌کم نگرفتیم. فکر می‌کنم در پایان نیمه اول، سرنگونی بازیکن ما در محوطه جریمه خطای پنالتی بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CHWNAX


ویدیو مرتبط :
هیچ وقت حریف خود را دست کم نگیرید