مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



کمک 60میلیون دلاری عربستان به تشکیلات‌خودگردان


صندوق رشد و توسعه عربستان 60 میلیون دلار تحت عنوان کمک به بودجه تشکیلات خودگردان فلسطین، به حساب وزارت دارایی این کشور واریز کرده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، صندوق رشد و توسعه عربستان مبلغ 60 میلیون دلار به حساب وزارت دارایی فلسطین واریز کرده است.

«احمد القطان» سفیر عربستان در مصر و نماینده دائم این کشور در اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این مبلغ کمک مالی عربستان به تشکیلات خودگردان فلسطین است که تحت عنوان کمک مالی عربستان به بودجه دولت فلسطین برای سه ماه آینده [هر ماه 20 میلیون دلار] در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داده که کشورش به حمایت از فلسطین در همه زمینه‌ها ادامه خواهد داد و تأکید کرد که ریاض از سال 2013 تا کنون کمک مالی به بودجه دولت فلسطین را از ماهی 14 میلیون دلار به 20 میلیون دلار افزایش داده است.

این در حالی است که پیشتر «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته عرب، گفته بود با نگاه به مناظره «ترکی الفیصل»، رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتس عربستان و ژنرال «یعقوب عمیدور»، مشاور پیشین امنیت قومی اسرائیل، بخوبی می‌توان این نکته را دریافت که عادی‌سازی روابط بین ریاض و تل‌آویو آغاز شده است.


ویدیو مرتبط :
دیدار جان کری و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان