سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انصراف از برنامه اندرویدی خریداری شده با "مای‌گارانتی" ممکن شد


انصراف از برنامه اندرویدی خریداری شده با تسنیم/ یکی از اندروید مارکت‌های ایرانی به تازگی خدمتی را ارائه کرده که امکان بازگشت برنامه‌های پولی خریداری شده و ارجاع پول را به کاربران ایرانی می‌دهد.

یکی از اندروید مارکت‌های ایرانی با رسالت کمک به استفاده بهینه از گوشی‌های هوشمند، برای اولین بار در ایران این امکان را برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است تا اپلیکیشن‌هایی را که با نیازشان تطابق ندارد یا از آن ناراضی هستند، پس بدهند.

در این سرویس که مایکت ارائه داده کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه پولی، درخواست انصراف از خرید برنامه و بازگشت مبلغ پرداختی را داشته باشند.

این مارکت اپلیکیشن‌های اندرویدی براین باور است که مای گارانتی اولین قدم در جهت حمایت مادی و معنوی از خریداران و توسعه دهندگان ایرانی است.

برای استفاده از این سرویس لازم است که نسخه مایکت کاربران بروز شود.

نکته جالب در این اقدام بدیع به منظور حفظ حقوق توسعه‌دهنده‌ برنامه و جلوگیری از انتشار غیرمجازاین است که پیش از اجرای برنامه‌ پولی، وجود مجوز خرید کاربر در مایکت بررسی می‌شود و تنها در صورت اعلام مجوز خرید از سوی این مارکت، امکان اجرای برنامه برای کاربر امکان‌پذیر است.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟