فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشارکت یک هزار ناشر در برپایی نمایشگاه های استانی کتاب


امیرمسعود شهرام نیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این افراد که جزو ناشران معتبر و برجسته کشور هستند با حضور در استان های مختلف زمینه برپایی این نمایشگاه ها و دسترسی آسان تر مردم را به مهمترین کالای فرهنگی فراهم می کنند.
وی با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام پس از 3 سال وقفه و با حضور 283 ناشر تاکید کرد: بیش از 400 ناشر برای شرکت در این نمایشگاه متقاضی بودند که بدلیل کمبود فضا و امکانات زمینه حضور 283 ناشر فراهم شد ولی امیدواریم با تلاش مسئولان در سال های آینده شاهد مشارکت ناشران بیشتری در این نمایشگاه ها باشیم.
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران یادآور شد: تاکنون 299 نمایشگاه کتاب استانی در سراسر کشور برگزار شده است و در مدت باقی مانده از سال 94 نیز هفت نمایشگاه دیگر در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
شهرام نیا افزود: تعداد کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه متفاوت است و بستگی به فضا و امکانات دارد به طوریکه در استان هایی همچون آذربایجان شرقی، اصفهان و خراستان رضوی تا 100 هزار عنوان نیز عرضه می شود ولی در نمایشگاه کتاب ایلام بدلیل محدودیت فضا 39 هزار عنوان ارائه شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 30 نمایشگاه در 30 استان کشور برگزار شده است و این رویه در سال های آینده نیز دنبال می شود.
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده خبر داد و گفت: در طول سه ماه گذشته نشست های متعددی با حضور شورای سیاستگذاری برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه برگزار شده است.
شهرام نیا اظهار کرد: بسیاری از فعالیت ها بر اساس تصمیم گیری های گرفته شده به منظور مشارکت فعال تر ناشران به تشکل های نشر سپرده خواهد شد.
وی یادآور شد: تمهیدهای لازم برای برپایی نمایشگاه کتاب بزرگ تهران اندیشیده شده و از 15 تا 25 اردیبهشت ماه به شکل گسترده تر و بین المللی تر اجرا می شود.
نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از امروز سوم دی در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع با حضور 283 ناشر از سراسر کشور در 206 غرفه آغاز شد که 20 غرفه به ناشران استان ایلام تعلق دارد و تا نهم دی نیز ادامه خواهد داشت.
6119

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برپایی نمایشگاه کتاب در رودبار بمناسبت هفته معلم