ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فینال لیگ برتر تنیس روی میز تکراری می‌شود؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب از ساعت 17 فردا (پنجشنبه) میزبان آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز خواهد بود.

در دیدار برگشت از مرحله ماقبل فینال عصر فردا تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که تیم دانشگاه آزاد، مدافع عنوان قهرمانی در دیدار رفت با نتیجه 6 بر 4 حریفش را شکست داد تا در یک‌قدمی صعود به فینال قرار بگیرد.

شاگردان حمیدرضا صابری در صورتی که در بازی فردا هم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند، باید یک‌بار دیگر و همچون فصل گذشته فینال را مقابل پتروشیمی بندر امام (ره) برگزار کنند.

در بازی رفت دانشگاه آزاد و رعد، نوشاد عالمیان که ماه‌های آخر دوران سربازی‌اش را سپری می‌کند، در دیدار دو نفره و دو بازی انفرادی به پیروزی رسید اما نتوانست مانع باخت تیمش شود. ملی‌پوش المپیکی کشورمان امیدوار است به کمک دیگر بازیکنان رعد از جمله پوریا عمرانی، محمد اصلمند، محسن خطیون و آرمان حاجی‌ئی مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسیده و حضور در فینال را تجربه کند.

در طرف مقابل نیز دانشگاه آزاد با حضور لطف‌الله‌نسبی، اخلاق‌پسند، فرقدانی، طاهرخانی و رحمت‌پناه به چیز دیگری جز پیروزی فکر نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، در دیدار بازی این مرحله قرار بود تیم‌های پتروشیمی بندر امام (ره) و شهرداری تبریز فردا در ماهشهر به مصاف هم بروند اما تیم شهرداری تبریز که در بازی رفت 6 بر صفر مغلوب شده بود، از سفر به ماهشهر انصراف داد تا پتروشیمی فینالیست شود.

دیدارهای فینال روزهای 21 و 26 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی لیگ تنیس روی میز ( 5 دیماه )