ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راه‌آهن بدون محروم به مصاف پرسپولیس می‌رود/ وضعیت محمد تا فردا مشخص می‌شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر عصر روز جمعه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پرسپولیس خواهد بود.

شاگردان مهدی تارتار برای این دیدار محروم و مصدومی ندارند و می‌توانند از تمامی بازیکنان خود بهره ببرند، البته علیرضا محمد کمی دچار آسیب‌دیدگی است که وضعیت او امروز یا فردا مشخص خواهد شد. همچنین حمیدرضا علی‌عسگری که مدتی با مصدومیت روبرو شده بود بهبود یافته و هفته گذشته هم در دقایق پایانی در دیدار مقابل سپاهان به میدان رفت.

حمید منوچهری، سرپرست راه‌آهن در خصوص آمادگی این تیم برای رویارویی با پرسپولیس به خبرنگار فارس گفت: ما امروز و فردا تمرینات خود را دنبال خواهیم کرد و پس از آن به هتل آکادمی می‌رویم تا خود را برای رویارویی با پرسپولیس آماده کنیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان راه‌آهن گفت: خوشبختانه محرومی نداریم و به جز وضعیت محمد که تا فردا مشخص خواهد شد سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/99388L


ویدیو مرتبط :
گل دوم پرسپولیس به راه آهن ( محمد نوری )